کپی رایت 1400 - TaakSolution.com
مقالات تاک
"سفیر برند کسی است که با شور و اشتیاق، نمایندهی هویت و ارزشهای برند بوده و با صداقت و اعتماد، ارتباطی ماندگار بین برند و مخاطبان ایجاد میکند."
"پروداکت مارکتینگ هنر و علم معرفی محصول به بازار است که با تحلیل نیازهای مشتری، تعیین جایگاه رقابتی، و ایجاد استراتژیهای ارتباطی، باعث ایجاد تقاضا و رشد کسبوکار میشود."
"فناوریهای واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) با ایجاد تجربههای تعاملی و شخصیسازیشده، بازاریابی مشتریمحور را متحول کرده و ارتباط عمیقتری بین برند و مشتریان ایجاد میکنند."
برندینگ است که دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در شبکههای اجتماعی را در مسیر ایجاد اعتبار برای برند راهبری میکند.
ریتنشن مارکتینگ یا بازاریابی بازگشتی به مجموعه اقداماتی گفته میشود که با هدف جذب و نگهداشتن کاربران و ترغیب مشتریان به خرید و تعامل مجدد با کسبوکار انجام میشود.